Zarządzeniem Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Nr 38/2020 z dnia 31 grudnia 2020 r. do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw dostępności oraz Przewodniczącego Zespołu do spraw dostępności w Domu Pomocy Społecznej w Przatówku została wyznaczona
Pani Barbara Miller e-mail: kadry@dpsprzatowek.pl tel. 43 675 12 29
Do obowiązków koordynatora do spraw dostępności należą zadania określone w art. 14 ust. 2 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami tj:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług
świadczonych przez Dom Pomocy Społecznej w Przatówku (podejmowanie
działań na rzecz zlikwidowania barier, które uniemożliwiają lub
utrudniają osobom ze szczególnymi potrzebami udział w różnych sferach
życia)
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz
poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez
Dom Pomocy Społecznej w Przatówku, zgodnie z wymaganiami określonymi w
art. 6 ustawy ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami,
3) monitorowanie działalności Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w
zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a
także wynikające z innych przepisów szczególnych.